Garantija dalims ir paslaugoms
Fiziniams asmenims Temis autoservise/-uose įsigytoms naujoms dalims bei paslaugoms suteikiama 24 mėnėsių arba 25000 km garantija. Naudojame naujas, aukštos kokybės detales.
Nutikus garantiniam gedimui, informuokite apie tai meistrą-priemėją, nurodytu tel. numeriu, mūsų darbo valandomis, arba el. paštu, mes savo ruožtu pasistengsime situaciją kuo skubiau įvertinti ir išspręsti.
Garantija galioja tik pas mus įsigytai defektinei detalei ir keitimo paslaugai, susijusiai su šia detale. Šalutiniai, atsitiktiniai nuostoliai nekompensuojami.
Garantija negalioja komerciniam transportui, dalims, atvežtoms kliento, dalims, įsigytoms automobilių sąvartyne, naudotoms dalims, jeigu automobilyje atlikti konstrukciniai pakeitimai.
Remontuojant mechanizmą dalinai, garantija visam mechanizmui negalioja.
Ribota garantija taikoma kuro sistemai, elektros sistemai ir elektronikos komponentams, kitoms el. valdomoms sitemoms, langų valytuvams, turbinoms ir jų remontui.
EGS
Ginčai, kurie susiję su Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo arba paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą.
Prašymą/skundą dėl iš įmonės įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. (8 5) 2626760, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams regionuose) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).